Tema: Re: tevelekomo bajeriai
Autorius: ManTas
Data: 2013-11-19 15:37:12
O kai atsistato ryšys, kaip pastebi? Ar router'i perkrauni?
Mano atveju tai po plano pakeitimo į mažesnį irgi mistikos prasidėjo. Bet
router'io perkrovimai padeda.
Ai dar prisiminiau, kad keičiant planą vadybininkas rekomendavo už papildomą
nuomos mokestį pasikeisti esamą router'į, bet aš atsisakiau... :)