Tema: Re: Durnas klausimas del mezon
Autorius: Zilve
Data: 2013-10-27 22:46:55
Gal netaip parasiau, edimax gali simuliuoti mac, t.y. yrasai koki rekia,
toki ir perduoda tiekejui.
Del savo prietaiso, jie nesutinka pririshti, nes imonem reikia imti
plana uz 120 Lt (greitis tas pats kaip fiziniam uz 35).
Logikos tos kontoros vadyboje nera. Monopolistai. Tiek to, pamirsau as juos.