Tema: Re: pasimatuojam greicius? :)
Autorius: vytas
Data: 2013-08-23 07:00:55
Dekui Jums,
vistiek geriau nei mano skysilver planas :) nu reikes pasneketi su supportu,
jeigu nieko nesikeis, migruosim I zebra :d

"ziuras"  wrote in message news:kv5ntr$hqv$1@trimpas.omnitel.net...

Teo 40Mb verslas
Berlynas down-35Mb, up-31Mb
Kaunas Teo down-37Mb, up 40Mb

"vytas"  wrote in message news:kv5j0c$f4d$1@trimpas.omnitel.net...

Supratau,
gal galetum pvz dabar speedtest pabandyt pvz Franfurkta ar Berlina, bleen
pas mane dabar 20mbit/s
torrentai is uzsienio ziuriu iki 3-4MB/s tik buna, gal reikes apie zebra
galvoti.

"YZF"  wrote in message news:kv5hai$e1c$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.08.21 07:55, vytas wrote:
> Cia teo 300mbit/s ?
> i koki servaka buvo? tikrai MB/s? t.y. 280mbit/s ?
>
> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message

Cia buvo torentai is linkomanijos ir torentai is uzsienio (keli
siuntimai vienu metu). Rasiau ka rode utorentas.

Jeigu is bet kokio, padoraus servako (kartais ir uzsieninio) tai valina
ant ~305 pagal DU.