Tema: Re: Panašu, kad dropbox.com nulaužtas
Autorius: donisg
Data: 2013-08-21 01:26:23
> Gal todėl, kad aš nesu toks kvailas kaip tu ir daugmaž suprantu kaip
> generuojami simboliai prieš domeno vardą?

 Bet tai pas pona arogancija per krastus liejasi... :)

O jei atsakyti i tema, tai gal katalogai.net nulauztas?
O del prasmes, tai variantas ne vienas. Vienas is ju - tiesiog phishing'as.
Gauni toki laiska, aiskiai zinai, kad nieko nepirkai. By default puoli
spausti nuorodas laiske noredamas patekti i savo PayPal ir issiaiskinti kame
reikalas. Zinoma i PayPal'a tu nepapuoli... o jei papuoli, tai jau
netiesiai... :)