Tema: Re: pirkimas iš ebay - siuntimas
Autorius: gopenzo
Data: 2013-08-07 08:57:09
Karooočia...istorija truputi pasikeitė.

Vakar paskambino moteriškė, kuri gyvena mano buvusiam bute. Sakė atostogavo, dabar tik grįžo iš atostogų ir tipo siuntinukas mano, kurį kažkokiu būdų paemė jos draugė. Tik nesupratau ar iš pašto skyriaus ar iš pašto dežutės. Pašto skyriuj kaip ir turėjo neduot, nes vardas/pavardė tai mano, o į pašto dežutę abejoju ar būtų toks tilpęs. Vienu žodžiu, siuntinukas atėjęs per 7 dienas nuo išsiuntimo, o aš kaip pridurkas 1.5mėn kas savaitę į paštą važinėjau :) Ir negana to, gaunasi, kad dar ir pardavėją apgavau...