Tema: Re: torrentu techniniai klausimai
Autorius: amenox
Data: 2013-03-25 16:28:51
Neskaiciuojama kopiju trakeriuose, viskas skaiciuojama kiekiu, tarkim
atsisiuntei 1 Gb kazko, tai ratio skaiciuosis nuo atiduotu Gb atgal ir
viskas. Atidavei sumoj 1 Gb, turi ratio 1, atidavei 2 Gb - ratio 2 ir t.t.
Na o bendras ratio skaiciuojasi nuo visu torrentu sumos, tipo atsiuntei is
viso tiektai Gb, atidavei isviso kazkiektai.