Tema: Re: Buhalterine per VDI ???
Autorius: Nerijus
Data: 2012-06-18 14:37:39
On 2012-06-18 14:21, B.I. wrote:
> Sveiki,
>
> nezinau kokiu terminu reiketu paklausti googlo :)
> Situacija tokia, kad esu mates tokiu sprendimu kad nutolusiame kompe
> paleidziama programa nors ji istikruju suveikia
> kaip per remote desctopa. Nors useris to nemato. Tipo virtualiai :)
> Lygtais tai vadinasi VDI :)
>
> Kaip toki dalyka padaryti ant Windows 2003 Server, kad nutoles useris
> galetu pasileisti Buhalterine programa ir nereiketu jungtis per remote :)
>
> Aciu uz komentarus.
>
> B.I.

	RemoteApp, panasu kaip remote desktop, tik vienai programai. Tiesiog
imi ir pasileidi kaip per remote desktopa. Te reikia kelias varneles
uzhdeti. Programke turi buti sudiegta serverij. Kliente reikia tik
remote desktop protokola palikancio kliento. O tokiu kruva visur
(nekalbant net apie MS). Pradedant Linuxu ir baigiant Androidu.

	N. M.