Tema: Re: www.pastininkas.lt bankrutavo ar kas kita nutiko savite neveikia ju pastas
Autorius: Ramaas
Data: 2012-05-21 19:49:17
neveikia www.pastininkas.lt neatsidaro ir viskas.
mail.micro.lt per pop3 ne vienas emeilas su galunem
nkm.lt ir super.lt neveikia neateina laiskai ir is vis nera jokio
rysio su pop3,
niekas pas mane nekeista viskas veike virs 10 metu be problebu o
daba jau savaite neveikia bandziau ir dvieju kompu, ka ismeta parasiau :
----
Nepavyksta siųsti arba gauti Forumas abonemento pranešimų. Prisijungti prie serverio nepavyko.

Serveris: 'mail.micro.lt'
„Windows Live Mail“ klaidos ID: 0x800CCC0E
Protokolas: POP3
Prievad.: 110
Sauga (SSL): Ne
Lizdo klaida: 10060

R.

"locked"  parašė naujienų news:jpcn88$ppo$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tai visiskai neveikia? atidaro tuos visus saitus be problemu.
konkretizuok