Tema: Re: Fastlink interneto tiekejas +/- ?
Autorius: audrius
Data: 2012-04-12 21:20:00
aaaa, nu Teo suma sumarum per ~10metu bendravimo istorija tai yra gerai prota papise, atsargiai as i juos
kitaip sakant ten nera jokios asmenines atsakomybes: susitari su vienu vadybininku vienaip, kitas jau tau kisa popieriu kitoki, gauni paslaugas treciokias, o tada eik i ju tuos skyrius ir rasyk pretenzijas, kol daeisi iki kazko, kas yra treniruotas daugiau nei 5 komandoms.
STOP kritikams - jei esi didelis verslo klientas, tada turi savo accountui priskirta zmogu, tuomet kitas reikalas, mano atveju turejau pakankamai pisalynes, ten net nesugeba pakeisti adreso savo sistemoje, nors paslaugos teikiamos visiskai kitu adresu o su tuo senuoju nesu susidures, ir px, kad tai jiems sakyt ir rasyt ne karta(!), vat butent panasus dalykai ir atbaido.
rysio kokybe: jei gerai - tai ir vaziuos gerai, bet biski kas nestandartinio - sauksmas tyruose
siuo metu turiu uz 16Lt/men ju lengvatini plana, kuris tuoj baigsis, tai reikia kazkokiu kozeriuku turet, jei giedos 49Lt ir pan.

"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> parašė naujienų news:jm7180$giq$1@trimpas.omnitel.net...