Tema: Re: Quick: mobilus internetas
Autorius: LB
Data: 2012-02-28 14:38:34
man tik bite - mezono greitis vln jau baigia nuzhudyt :(
nuo TV boksto tiesiogiai keli km (justiniskes)
buvau paemes bites vadafoa 3 dienom pabandyt - gal 5-10 kartu geriau. ir
rysio nepameta. su mezonu - kasdien ryte ir vakare po tarpa, kai rysio
nelabai yra.
abu duoda nemokamai pasibandyt - paimi paeiliui (siulau taip, kad ieitu
savaitgalis) - ir po to pasirenki

LB