Tema: Re: WTF? wirecardbank?
Autorius: Rolandas
Data: 2012-01-19 12:02:18
O gal čia viskas dėl to, kad ten kažkas yra keičiama? Iki to mano
pateikto prisiloginimo lango dabar neįmanoma prieiti (bent jau neradau
kaip), jei tos eilutės neįvedi tiesiai į naršyklės adresų laukelį...
Per Googlį randa wirecardbanką, bet ten dabar kaip normaliam banke
viskas atrodo: su e-bankingu!
Hmm, ar ten iš viso tas pats bankas?

Vienu žodžiu, už Ryanairių susimokėjau, o likusius 120 EUR palikau, gal
nepradings? :)