Tema: Re: buvo isilauzta i mano gmaila ir issiusta daug spamo ar kam taipbuvonutike?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-12-21 08:20:15
2011-12-18 01:40, audrius rašė:
> o taip!!! pavyzdys - uzsiregistruoji www.shudsaitis.com su email + pass, ir patikrint ar tavo pass yra toks pat email accounte gali kad ir bilekoks nuobodziaujantis administracijos adminas ar siaip megejas pasizaist su rainbow tables, jau neskaitant to atvejo, kai slaptazodziai www.shudsaitis.com saugomi nekoduoti...
>
> "locked"<mmr@centras.lt>  parašė naujienų news:jcj15r$jq6$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik vakar dukra kaledoms atvaziavo is Danijos ir pasiskunde tuom.
Sake, kad ten pas juos tai pradeda tapti masiniu reiskiniu. Svarstem
kaip tai galejo atsitikti, bet nesugalvojom. Kazkaip pagalvojau, kad gal
tai surista su APPLE technika, kuri pastaraisiais metais ten igauna irgi
masini populiaruma...

Pacio pastebejimas ko gero tiktu 99,9999% atvejams. Karta, greiciausiai
facebook'e, ivedinejau gmail'a su passwordu, nes kazka pamirses buvau.
Tik paskui cinktelejo...