Tema: Re: nemokami DDNS
Autorius: Nerijus
Data: 2011-12-16 15:58:09
On 2011-12-16 15:55, nOnAmE wrote:

> reklaminis shrudass nemaisho svarbiausia kad nereiktu
> reaktyvuot/pratesinet sutaries ar panashiai

	Tai vat kad atrodo reikia kazka ten padaryt. Nepamenu tiksliai, bet
tipo jei nenaudosi, neprisijungsi ir nepakaitaliosi tu IP
(neatnausjinsi) tai jis grasinasi ishmesti kaip neaktyvu vartotoja.

	Pas mane kai ruteris tik naudoja ta IP ir neishjungiamas pusmechiais,
tai matyt tam DynDNS vaidenas kad niekas IP neneaudoja/neatnaujina.

	N. M.