Tema: Re: ar yra toks Firefox pluginas...
Autorius: aviliux
Data: 2011-11-23 17:54:45
prie to pacio uzklausiu - ar yra pluginas kaip kazkada buvo Maxthon Shot -
spaudi F1, apvedi pele plota, spragteli ir ta vieta kaip jpg iskart be
klausimu atsistoja numatytam folderyje, pvz, desktope.
velniskai patogus dalykelis man buvo, nes pavadinime automatu irasydavo data
ir laika.
Taciau versijose 3.xx (berods) jo nebeliko - bent as neradau - kas ir tapo
pagrindine priezastimi del ko numire man sis brauzeris.