Tema: Re: Apie el.pasto dezutes ir dydzio ribojimus
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2011-11-09 15:21:33
On 11/9/11 2:59 PM, YZF wrote:
> serverio kurio? tas kuris siuncia?
>
> bandau suprasti sistema: is vartotojo kompo duomenys nueina i smtp
> serveri, tada is smtp nueina i pop, ir tada is pop ateina pas kita
> vartotoja? teisingai?

iš vartotojo nueina į smtp serverį, tada į kitą smtp serverį, tada dar į
kitą smtp serverį, o tada dar į vieną smtp serverį, o tada anas padeda
kažkur tą laišką, kurį jau vartotojas pasiėminės ar per pop3 ar per imap
ar dar per ką. kai kurios smtp grandys gali būt pakeistos proprietary
protokolais ar visokiais lmtp ;-)

tai va, ribojimas gali būti bet kurioje grandyje, ir jokio
'autodiscovery' nepadarysi.

Domas