Tema: Re: Baltnet <-> Iti ?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-10-19 21:12:39
Parašyk man į info PAS foko.lt, arba paskambink 8-699-dešimt700.
Būtų gerai gauti: koks tiekėjas, greitis, pasiūlymai metam-dviem.
Klausimas gana skubus, per kelias d. jau imsim, kas yra, bet iki tol
visi variantai įdomūs.

Mano logika: 30 Lt bent 10/10 Mbps jau priklausytų, kaip ne kaip, o
40/10 (ar 40/20) visai būtų tinkama ir 40 Lt - ok, nors ir nėra būtinas
toks greitis. IP išorinis gal dar aktualu, jei kokį ale FTP serveriuką
pakurt užsimanysim... Patikimiems tiekėjams galima pamokėti ir avansu už
kokį pusmetį. PVM nemokam, neaktualu.