Tema: Re: yr dirbanciu teo?
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-10-18 16:56:37
bet as labai nuor! (trept kojyte) :) teks kentet be aploudo :)

"Toxis@ze_yval_place"  parašė naujienų

nereikia pamirshti, kad dazhniausiai tu nezhinai net puses povandeniniu
akmenu... Pvz trinapolio gatvej esanchiuose daugiabuchiuose po pastatymo
apskrytai nei vienas provaideris negalejo ilyst, nes statybos imone pati
uzhsimojo perpardavinet visas paslaugas, taigi tiesiog neleido savo
komunikacijom naudotis (dabar berods susitvarke reikalas). Ka gali zhinot,
gal Hanner'is pareishke - norit mano kieme daryt bizni - mokat man xxx lt ir
teo sake fukju!. Nes shiaip jie labai suinteresuoti savo paslaugas kisht -
jei net senamiesti prarause (totoriu gatve vienu metu buvo perkasta), kad
galetu pravest laidus - ka jau kalbet apie vilnius-kaunas magistrale.
Ish kitos puses, kiekviena imone turi susiplanavus savo darbus - jei pas
juos planuose pirma savo pajegas kisht i kartonkiemi, tada i bajorus, tai,
kad vienas abuldujus ish bajoru paskambina ir pareikalauja kad komercine
imone greichiau darytu nemazhas investicijas i jo rajona, nes jis mat nori
interneto - nemanau, kad tai pakeis ju planus;)