Tema: Re: Mezonas
Autorius: Zmogus
Data: 2011-10-17 22:49:38
Turėjau tą Mezoną. Net du planus ir abu buvo po 69 Lt, tipo 10 Mbps. Bet
čia pas juos tie 10 Mbps tik pardavimo vietose smegenims komposteruoti.
Realiai,tabalavosi apie 3,5-4,5 Mbps. Šiandien jau Omnitel su savo 3,5G
niekuo nenusileidžia Mezonui. O atsižvelgiant į tai, kad bet kuriuo
atveju Mezon nupirktos įrangos niekur kitur nepanaudosi, tai plano
mokesčio patrauklumas yra paslėptai apgaulingas.