Tema: Re: CROSS: tarptautiniai mokejimai el parduotuveje?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-09-24 17:52:51
Jamciau koki paypal ir viskas, jei kas ne paypal useris, bet tiesa tam kompe neturi but nieko dares su paypal tai gales kreditine susimoket kaip per kazkokia sistema, o jei useris tai tada dar paprasciau. Aisku tai minusas, jei pas ji sveciavosi draugelis kazkoks ir buvo isilogines savo account tai neduos kreditines atsiskaitymo varianto, arba teks cookies valyt ;)