Tema: Re: VDS ir valdymo panele
Autorius: vist
Data: 2011-09-25 15:44:18
Webmin: resursu ryja nepadoriai(anksicau i sitai nekreipiau demesio).
ISPconfig kazkaip neprilipo. Kazkodel paibdavo bandant sukurti nauja
vartotoja. Nesigilinau kas ir kaip
Kloxo atkrito nes nepalaiko 64 bit. Yra tik developinama versija. Mano
atveju 32 ir 64 bit greicio skirtumas pernelyg akivaizdus buvo 64 bit
naudai. Aiksu 64bit daugiau ram suvalgo, bet...
froxlor : atrodo neblogai, bet kiek supratau nelabai draugauja su
Centos(is bandytu distribuciju Centos man pasirode mieliausia ir
stabiliausia).

FINALAS:

besiknaisiodamas ir bebandydamas viska kas pasitaike, netycia radau
http://www.zpanelcp.com/ . Patiko, gan paprasta sistema, veikia
stabiliai, konfiguruojasi paprastai, instaliuojasi aplamai kaip
windows koks softas(neisivaizduoju kas gali buti paprasciau).

Zodziu apsistojau as prie jos. Man nera butini labai issamus
nustatymai is web interfeiso.

Beje nustebino roundcube webmail: labai patiko.