Tema: Re: Skynet vs Meganet
Autorius: John Smith
Data: 2011-09-06 19:41:49
as irgi buvau panasioj situacijoj buvau nesenai :)   tai nuejau i meganet
sakau taip ir taip ten pigiau yra ..
(iki sutarties galo buvo like 2 men)    tai sako ner bedu. paliko greiti
toki pat kaip turejau o kaina padare kaip pas konkurentus tokia pat ...
tiesa sakant po siai dienai nzn ar cia man pagerintai kaskaip .. ar cia toks
standartas .. bet jokiu pazistamu ten neturejau.
pasilikau dar 2 metus :)