Tema: Re: NEMOKAMAS (arba beveik) optinis internetas
Autorius: Girios Brolis
Data: 2011-02-26 10:33:09
?Matau yra ir kitokiu, blaiviai mastanciu.  Ne tik tokiu kaip ""Žorik
vnature"

Labai labai noriu optinio interneto. Jis man kaip oras
TEO pasake:
"optikos atvedimas iki tavo namo kainuotu apie 95000 LT. O su radijom del
keliu litu (iš 1 vartotojo) irgi nesiterliosim"

95K LTL moket negaliu, todel su mielu noru sumokeciau visas optikos ivedimo
ir kokiu 2-3 metu (kaip minimum) abonentinius TEO mokescius tam Zirmunu
gyventojui,
kuris leistu man prisijungt savo radijo linka prie jo optinio modemo, ir
pasidalinti tuos 100 MBps.

Norinciam isivest optika,  manau kur  kas geriau gaut 100/40 Mbps ,
padalinta ant 2PC  uz 0.00 LT,
nei sakykim imti kad ir  maziausia 20/5 Mbps plana, bet visgi kas menesi TEO
atseiketi 36.90LT?
3x12x36.90 = 1328 LT

Arba  3x12x79.90 = 2876,40 LT uz 100/40 Mbps

Siaip tai as irgi megstu sakyt  "Nemokamu pietu NEBUNA. Nemokamo nera NIEKO.
Už viska visad kažkas sumoka"
Ir tai tiesa.
Šikart uz jusu "nemokama" TEO paslauga sumoketu "girios brolis"

GB

P. S.
Pasiulymai vis dar laukiami. Ypac is Zirmunu g. 129, 131, 133 namu
Dar vis nesniori pradet "fiziškai"  vaikščiot po tuos butus.  ŠALTA.
Tik bijau kad teks