Tema: Re: Mezon impotencija ar interneto anomalijos
Autorius: Lomzig
Data: 2011-02-20 20:14:47
Žodžiu mezono žmogelis telefonu man apkaltino omnitelį, mol pas juso kažkas
sugriuvę.

Vaizdelis LABAI nekoks, nes pvz google.com - nekrauna, wired.com - krauna...
pakolkas neatsirinkau kaip atsirinkt ką krauna ko ne..
iš kito hosto per ssh tunelį viskas veikia su vėjeliu tai.. nu tikiuos kad
pataisys :)