Tema: Re: Svetainių sukėlimas į vieną tašką
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-15 21:39:59
Sveikas,

    Nieko cia nerealaus nera, aisku daug is cia esanciu naudoja IV aka serveriai.lt jei neklystu, pats naudoju hostex, tai ten laisvai prisiparkuoji kokius nori domenus ir sukeli saitus, taip pas mane keleto draugu saitai stovi ir mano pacio.

    O del mysql tai tai kas veikia ant mysql 4 turetu veikti ir ant mysql 5, visdelto kiek zinau atbulas suderinamumas palaikomas. Imat hostinga, arba naudojat jau esama ir po biski viska perkeliat, paziurit jei viskas grazu gerai, perparkuojat ir domena ir viskas... zodziu viska galima graziai padaryti.

JDM.
Freelancer developer
www.lythum.lt