Tema: Re: blokuoja torrentus?
Autorius: niece
Data: 2011-01-10 20:47:30
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:igffbg$1o3$1@trimpas.omnitel.net...
> nemanau, kad aktualu ar 170GB/100GB ar 1,7TB/1,0TB

siek tiek aktualu

> "eksliuzyvus" relyzai buna maximum savaite.. paskui vistiek isplinta per
> kitus

pagrindiniai isplinta, bet kokybiski ripai ir ekskliuzyvus pvz. bluray iso
atvaizdai, deja, nelabai plinta

> greitis... man vistiek mano interas riboja, o ne seederiu trukumas ir man
> vienodai ar filmas ateina per 1min ar per 40min (skirtumas greicio 40x),
> vis tiek nieko neprireikia "cia i dabar"

zymiai saugiau atsisiusti cia ir dabar, o  ne kabeti valandas ar net dienas
kokiam nors piratebejuj ar torrentz.eu ar kitam public trekery ir afisuoti
savo IP

> archyviniai torrentai uzdaram trekery? bandziau kazkada linkomanija..
> tai realiai tik populiariausius galima siustis. kas nors retesnio,
> senesnio idomesnio - ziurek ir neber nieko..

o kas kalba apie linkomanija?pvz  zinau kelis nemazus USA trekerius su
keliasdesimt K useriu, kurie skirti isskirtinai archyviniams eu/asia/usa
filmams.

> nzn nzn. atviruose kaip tik yra didesne tikimybe, nes zmoniu yra n+k kartu
> daugiau.

n+k zymiai daugiau megztuku ir zymiai daugiau sekliu morku ir dar daugiau
leecheriu su nuliniu uploadu

> o del saugumo.. tokioj linkomanijoj turbut  15megztuku sedi. o
> uzsienietisku megztuku skaiciu smarkiai riboja peerblock.

riboja peerblock? dar karta pagalvok, ar tikrai tuo tiki ;)

> na cia kiekvienam savo turbut.. :)

marytei is 5-o auksto - tikrai taip :)

> kas pvz linkomanijoj nepatiko - tai praktiskai neverta ten list jei nori
> ko nors senesnio atsisiust.

o kodel kalbam vien tik apie linkomanija? kaip jau sakiau, yra begales
tematizuotu trekeriu, kur ne vien tik naujienos dedamos. nieko neveikiant
kazkaip nera sunkumu palaikyti po pora TB ir daugiau kiekvienam saite :)

>nes uploadint is taves jau niekas neuploadina. nezinau kaip dabar - bet
>anksciau girdejau siuntinedavo

priklauso nuo trekerio. jeigu siuntiesi kazka nepopuliaraus, tai savaime
aisku, kad mazai atiduosi.

> visi porn.packus vienas kitam, atsisiunti 50gb porn.packa ir seedini
> tokiems patiems 'gudruoliams'... o prasme? gaut "naujasia" CAM relyza su
> kokio nors Kazio ar Petro pragertu igarsinimu? :)

atrodai rimtas zmogus, o is tikruju viska taip sugeneralizuoji ;( gal apie
wareza internete is megztuko ir 15min.lt skaitai?