Tema: Re: TEO smtp
Autorius: Levas
Data: 2010-12-14 21:07:46
Nu ar taip ar kitaip, teo smpt nepriima pasto issiuntimo be autorizavimosi. Taigis tai nera teo sauga.
Kadangi suveike pasto issiuntimas per alternatyvu porta, tai jusu teo sauga primityvus porto blokavimas. Ta darba paprastai atlieka ruteris ir jam nereikia moketi :)

Klaidos pranesimas paprastai buna kiek sudetingesnis. Neveltui paklausiau ar mokates naudotis telnet. Telnet yra pagrindinis irankis issiaiskinti kas blogai:

220 mailhub-auth2.zebra.lt ESMTP Postfix
EHLO zebra.lt
250-mailhub-auth2.zebra.lt
250-PIPELINING
250-SIZE 78643200
250-VRFY
250-ETRN
250-STARTTLS
250-AUTH LOGIN PLAIN
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250 DSN
MAIL FROM:pimpis@takas.lt
250 2.1.0 Ok
RCPT TO:info@savel.org
554 5.7.1 <info@savel.org>: Relay access denied

^^--reiskia, kad man siusti be autorizacijos negalima.

[...]
MAIL FROM:info@zebra.lt
554 5.7.1 <info@zebra.lt>: Sender address rejected: Policy Rejection- Jus virsijote leidziamu is
iusti laisku kiekio limita, prasome pabandykite siusti veliau, arba uzsisakykite limito padidini
ma
QUIT
221 2.0.0 Bye
^^-- baigesi laisvi siuntimai is info@zebra.lt

Pavykes laiskas:
[...]
250-AUTH PLAIN LOGIN
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250 DSN
MAIL FROM:pimpis@takas.lt
250 2.1.0 Ok
RCPT TO:info@takas.lt
250 2.1.5 Ok
DATA
354 End data with <CR><LF>.<CR><LF>
Subject: maeiles laiskas

Sveikiname su meiles laisku ir interneto platybiu.

.
250 2.0.0 Ok: queued as 49BAD1CC
QUIT
221 2.0.0 Bye