Tema: Re: skynetas - greiciausias ;)
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-12-01 15:39:52
On 2010.11.28 15:45, Jurkis wrote:
> Beje, teko girdėti tokį bajerį - klientas atsisakė TEO Mega plano, nes
> jo kompas nespėdavo parsisiųstų duomenų apdoroti :D.

Na jo, o aš irgi atsisakiau mega plano, nes kai įsivedžiau maniau
persidarysiu namie tinkliuką iš 100mbps į 1gbps, bet rankos nedaėjo,
paskui paskaičiavau kiek kainuos switchas, AP N standarto, kiek reiks
krapštytis papildomus laidus tampant, nes dabar nenaudojamomis utp
gyslomis kiti elektronai laksto, ir nusprendžiau pataupyt pinigus ir
laiką kitiems geriems reikalams, nes su teo akcija premium planas 2x
pigiau išėjo :) Ir realiai aišku skirtumo nepajutau, nes namų tinklas,
kaip jau minėjau tik 100mbps.