Tema: Re: Ką atveda į namus Zebra Šviesolaidinio atveju?
Autorius: bullka
Data: 2010-12-01 12:52:45
Tai pas mane viskas tvarkoje. Ta dėžė sienoje yra ir viskas labai estetiška.
Esmė tame, kad į tą dėžę pasidariau, kad sueitų visi buto koksialiniai
kabeliai ir visi UTP kabeliai. Taip pat ten atsivedžiau 220V laidą. Dabar
ten laidų daug ir čiut telpa Linksys maršrutizatorius su savo maitinimo
bloku ir antenom.

Dar vienas įrenginys (keitiklis) - niekaip netilps.

Tad panašu, kad su TEO reikia tartis, kad atvestų senovišką LAN paslaugą
arba kažkaip galvoti, kaip namie tinklą perorganizuoti (na arba
maršrutizatorius su wifi ir optiniu uplinku).