Tema: Re: MEZON upgrade
Autorius: LY3BHY
Data: 2010-11-15 16:48:00
Routeris kazkiek jautresnis, bet jei kaimynai dar ir toliau taip statybinsis
tai ir ano gali neuztekti
Ar ne paprasciau paimti usb prailgintuva (usb==>eth lan kabelis ==> usb) ir
mezon imtuveli patalpinti kazkur auksciau ar net lauke.
Aisku, mobilumo nelieka, bet is bedos galima i D_Link DIR320 ikisti