Tema: Re: Baronkis, kaip pajungti NTFS diska i DD-WRT routeri?
Autorius: EP
Data: 2010-11-07 16:08:52
tai jeigu pas tave jau sumestas dd-wrt, tai gali net ne NTFS sumesti, nes ji
palaiko tp-link tik originalus firmware. o dd-wrt palaiko fat32 ir
linuxinius formatus ext2, ext3, ext4. as suformatavau i ext3. kadangi ubuntu
vienintelis beina ant mano kompo. tai gali atsisiusti ubuntu diska, jis eina
live. ir susiformatinsi isijunges gparted programele. arba per terminala.