Tema: Re: fail
Autorius: YZF
Data: 2010-08-05 19:47:00
Bet tai kas per briedas ble?

Uzdrausti uzsienio svetaines kad vartotojai naudotusi vietinemis?

Tai tuojaus ir koki gmail uzdraus kad naudotusi vartotojai vietiniais
delfi.lt pastu ar one.lt pastu nes nezinia ar turi licenzijas teikti pasto
paslaugas neaiskios uzsienio kompanijos ir taip apginti vietiniu kompaniju
interesus....

Tuoj apskritai uzdraus eiti i komercinius uzsienio portalus kad apginti
vietinius portalu kurejus???