Tema: Re: Išsinuomoti internetą?
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-31 08:46:43
Kiekvienas normalus mobilus telefonas turi modema, GPRS spartos mazu maziausiai, o jei aparatas metu-dvieju senumo tai garantuotai ir 3G tures. Uzsisakai is savo operatoriaus plana (po to gali gi atjungti, jei nereikia), jungi telefa prie kompo ir naudoji i sveikata. Tie uz kelis simtus pardavinejami usb modemai yra atgyvena ir niekam ju nereikia. Na nebent ta mobilu interneta istisai naudoji ir butu nepatogu tam naudot savo einamaja mobilka. Nors pvz. pas mane stalciuj metosi bent dvi nebenaudojamos SE mobilkos, abi turi 3G modemus.