Tema: Re: Re!!!: ApexDC++ kodėl kai siunti dideli kieki siuntimas sustoja
Autorius: Ramaas
Data: 2010-07-14 17:05:41
apie kokius autorius šneki? Lietuvos ar Rusijos?

jai ką pas mane visos rusiškos. Beja pats kūrėjas
tos el. knygos yra idėjas adresiuką iš kur parsisiųst
galima, čia įtariu sau reklama daro Be to yra knygų
atrodo 600 puslapiu bet galą atidžiai paskaičius matos
kad nėra pabaigos. Tai arba bus antra knyga arba tyčia
pabaiga neįdėta.

R.

"Karolis K." <karolis.ka@> parašė naujienų news:i1hk8r$vau$1@trimpas.omnitel.net...