Tema: Re: paypal dispute
Autorius: Fred
Data: 2010-05-26 01:01:41
    Pasirodo eBayshikai sako, kad ne mano problema irodineti, jog negavau, o sellerio problema irodineti, jog preke iki manes nuejo. Kaip pirkejui, man tokia politika visai priimtina :)

-- 
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:htgtsf$ord$1@trimpas.omnitel.net...
> jei pastas registruotas, pasiimdamas pasirasai. Tai ir yra irodymas.
> 
> -- 
> Bye, Levas
> --
> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
> "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:hter4i$b3d$1@trimpas.omnitel.net...
>>    Ka tik ir man teko PayPal disputa turet, kaina buvo pakankamai didele, todel nesinorejo prarast pinigu sumos. Is JAV apie 30 dienu neateidinejo preke, atidariau case Resolution Centre, trumpai aprasiau situacija, pardavejui buvo duotos 7 dienos meginti kazka ten aiskintis. Susisiekeme su pardaveju, jis pats negalejo atsakyt, kur ta preke yra, zadejo ieskot, as padariau Escalate Claim to Customer Support, po ko gana greitai buvo nuspresta man grazinti pinigus i PayPal. 
>>    Va dabar nezinau, ateis po kokiu poros menesiu pasimetusi, teks grazint. Kazin, kaip ten ta grazinima jie stebi, juk, budamas nesaziningu, galiu ir pasilikti sau, teigdamas, jog nieko negavau ... Kazkur juk turi buti irodymai pastuose, jog is tiesu nepasieke adresato ...
>> 
>