Tema: Re: Su kokiom programom galima siust torrent faila
Autorius: Ramaas
Data: 2010-05-06 14:11:25
man utorrent nepatinka jo kaprizas parsisiust torenta gerai 4Mb o is manes
paimt 0.3 kb tik , kita kart jau iki 10kb leidzia imt o kai nori leidzia ie 1mb imt
tai prasidejo kai 2.0 versija isidejau. Beto man keista jai pas mane uzsienis
5mb/s kodel ima tik 600-900 kb/s greiciu? tiekejai neto pasake vienareiksmiskai'
isbandyk kanors kita ir visas ju paaiskinimas.
R.

"locked" <mmr@centras.lt> parašė naujienų news:hrsbm9$ufm$1@trimpas.omnitel.net...