Tema: Re: Reikia papingint
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-05-05 20:33:10
Routeris buvo restartuotas pora kartų ir jame būktai matė įjungtą DMZ į tą
patį kompą, kuriame Radmin serveris. Na, kaip aš palikau.
   labiausiai tikėtina, kad blokuoja routeris arba susipainiojo vietiniai
IP, bet aš pats negaliu atvykt, o artimais nėra žmogaus, kuris galėtų
kompetentingai pasižiūrėt.
   Šiaip Radmin labai sėkmingai pralenda per visokias kliūtis.. deja šį kart
nebeaišku.