Tema: Re: koki hostinga ir interneta imt imonei Kaune, centre?
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-04-27 09:13:26
nu daugumoj hostingų pašto dėžučių dydį reguliuoji rankom... gali ir
unlimited padaryt.
mano viena kontora... nu dvi naudoja serveriai.lt jau keli metai nėr
problemų.

alternatyvus variantas būtų virtualų servą nuomotis ir patiem viską
pasidaryt... bet čia jau reiktų kas padaro, todėl manau paprastas hostingo
planas būtų jumi pats tas.

Kitas klausimas kurį norėčiau užduoti:
ar nemanote kad laikyti įmonės meilus, failus ir kitą informaciją pas 3rd
party  yra nevisai toliaregiškas dalykas?
tarkime mano atveju tai naudoju google's dėžutę atsargai, o laiškus vistiek
į lokalų kompą parsiunčiu, bet sudėti visus kiaušinius į vieną krepšį..,
nesu tikras ar tai tvari strategija.