Tema: Re: Teo optika + IPTV: koks routeris?
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-04-15 15:44:51
Jau čia rašiau - turiu Mikrotik rb750g routerį ir visus 200mbps jis
sėkmingai praroutina. Taip pat ir Gala IPTV sėkmingai veikia bei per
igmproxy man iš LANo kompų leidžia žiūrėti Gala TV... Na ir iš darbo
pasijungęs prie namų routerio per openvpn tą patį tv per igmproxy žiūriu
(tik ineto linkas turi būt geras).
Senasis teo duotas routeris (speedtouch) tarnauja kaip bukas switchas su
wirelessu, nes minėtasis mikrotikas neturi wifi.