Tema: Re: Zebra interneto akcija
Autorius: Lvs
Data: 2010-04-14 17:49:45
Buvau siandien atsisakyti Skynet interneto.
Prisispausdine lankstinuku, su akcijom "Visus metus uz puse kainos".
Sky Eko 100/5* Mbps
Sky Silver 100/20* Mbps
Sky Gold 100/40* Mbps, telefonu pazystamui sake 60* Mbps, suprask kaip nori
kur teisybe.
Sky Platinum 100/80* Mbps
 *Nurodyta sparta isigalios nuo s.m. geguzes 1 d. esant techninems
galimybems.

Nei internete jokios informacijos, nei vadybininke telefonu neuzsimine apie
didejancius greicius, kai paskambinau pasiteirauti del sutarties nutraukimo
pries pora dienu. Siandien salone taip pat mazai truko, kad buciau isejes su
nutraukta sutartim taip ir nesuzinojes, kad kils greiciai. Ir ka jie sau
galvoja??