Tema: Re: IP ir asmenybes nustatymas?
Autorius: mineral
Data: 2010-04-06 17:05:31
Tam tikrais atvejais galite ir nieko nekomentavę susilaukti kaltinimu
platinimu pagal BK kodeksą, net jei tiesiog tylomis apsilankę pasižvalgyti
kaip anoniminis pašalietis ir nei necyptelėję kokiame nors netgi sąlyginai
atvirame forume. Kokia ką tik studijas baigusi ir kompuose nenusimananti
panelė policininkė iš mažos, bet turtingos EU valstybėlės atsiunčia į LT
sąrašą su IP adresais ir sulauki "svečių" su kratos orderiu. Tad negalvokit,
kad užtenka susilaikyti nuo komentarų ir jūs jau sąlyginai saugūs.