Tema: Re: Nauji DSL greiciai
Autorius: PL
Data: 2010-04-01 16:03:25
man dzin tas litas. man pati idėja, kad sugalvojau, padidinau ir už tai savavališkai mokesčius nuskaičiavau netinka. Tegul informuoja, jog yra didesni greičiai, o jau aš nuspręsiu ką daryti. Šįkart litą pridėjo. Kitą kartą gal 20 pridės. Nuo visų klientų kas mėnesį po litą tai turbūt nemaža suma, o ką jau kalbėti apie masinį planų keitimą už 10lt. Pasipinigaut sumąstė. Nebeturi litų šviesolaidžio kabeliui matyt :)