Tema: Re: kurie tiekejai tikrai duoda statini IP?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-03-30 11:38:07
Nuo to ir reikia pradėti.
Ko pasekoje klausimą reikėtų performuluoti maždaug:
"Kuris tiekėjas parduoda statinį IP _pigiausiai_?"
arba:
"Telecomo planai su statiniais IP man perbrangūs, kokios yra galimybės įsigyti statinį IP neperkant verslo plano?"
arba:
"Noriu papigiaja nusipirkti akcijinį planą gyventojams ir turėti kosminius greičius, nešeipintą trafiką, statinį IP ir pan... ar tai realu?"

No offence, jeigu ką. ;]