Tema: Re: Zebra sutarties pratęsimas
Autorius: LwJ
Data: 2010-03-15 15:05:12
Na ir piktas Tamsta. Bet nieko nepadarysi, visokių yra visokių reikia...
Realiai, pagal tai kur gyvenu, vienintelis zebra, visi kiti wifi....
Mokėti 23 Lt už telefono liniją + internetas.... kažko matyt nesuprantu, kam
man ta laidinė telefonija, kai reikia tik interneto.

P.S.
Tikriausiai vis dar pyksti už klipiką....:)