Tema: Re: cgates vs TEO
Autorius: YZF
Data: 2010-03-15 10:22:28
cgates duoda per paprastus senovinius kabelinius kabelius ir daugiau ten
~5mbps nelabai isviso gali patempti.....Teo duoda optika kuri techniskai
gali iki 1Gbps pavaryti....

nzn, siaip jeigu tarp musu kalbant (kad niekas kitas negirdetu ir nepradetu
pulti to daryti), tai pasakysiu kad tu esi keistas...kaip minimum.As senai
teo optika buciau pasiemes ir putes torentus 2.5MB/s greiciu :) Bet tik
tyliai,niekam nesakyk ir greitai jamk daug kokybiskesni interneta!!

:))

P.S. Anksciau Teo sviesolaidis buvo 100/6 o ne 100/4 ;)