Tema: Re: docsis 3.0 ir init ?
Autorius: Vytas
Data: 2010-03-03 10:51:10
na nera taip blogai viskas, as nesakau kad uz optika geriau, bet pagaliau ir
per modema galima gauti kazka geriau nei 4mbit/s kaip buvo anksciau :)
beje vilniuje vinita irgi diegia docsis 3.0 versija :) nes pvz man tai
nesinori keisti bute laida, nes jis uzsleptas po remonto, tai man butu geris
jeigu padidintu greiti