Tema: Re: siuntinys is Hong kongo?
Autorius: Levas
Data: 2010-03-02 19:20:57
nu man atejo siuntinukas siandien is honkongo. Pirkinys ir issiustas 28 Jan. Siuntinukas (vaikiski baleto drabuzeliai) buvo atrastas pasto dezuteje.

Vilniaus anspaudo ant voko nera. Kauno anspaudas- sios dienos.

Taciau du siuntiniai uzsakyti lapkricio gale dingo be zinios. Ir tikrai dingo ne kinijoje, bet juodojoje skyle- vilniaus terminale.

--
Bye, Levas