Tema: Re: WEB talpinimas
Autorius: KP
Data: 2008-04-29 11:31:54
o tamstai hostingo ar duomenu centro paslaugu reikia?
  jei pastarojo, tai naturalu kad rimti centrai yra išrankūs, aš jų vietoj irgi
nenorėčiau kad vdrūk užsikurtų kokia nors "priglausta" tarataika...
prie duomenų centrų manau gali pridėti, bitę, omnitelį, mikrovisata(?), teo, gal
5ci(nesu tikras)

ir šiaip netas čia kontingentas kad grožį mieruot :)