Tema: Re: Del DC++ ir linksys ruterio
Autorius: Jonas
Data: 2010-01-04 16:06:02
Cia prie to pacio ir as savo klausimeli ivelsiu. Su U-serv pasikuriau pas
save kompe ftp serveriuka laikina, ka reikia nustatyt routeryje kad is
isores zmones galetu pasijungt? isorini IP routeris (linksys) turi. Tiesiog
kokias opcijas enablint ar dar kazka padaryt nes niekad nebuvau susidures su
tuom.. Kas tas DMZ ar mano atveju jis taip pat tiktu?