Tema: Re: wireless stacionariam kompui, kaip geriau ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-02 09:09:49
Ash tai toki aparaciuka ivldziau per ebeju:

http://www.shopping.com/xPO-Smc-EZ-Connect-SMC2670W-Wireless-Ethernet-Adapter-Wireless-network-converter-SMC2670W-CA

Jeigu kompe yra paprasta tinklo korta - pasijungi per 5 sekundes - ikishi
UTP laida ir vaziuoja. Veikia kolkas labai stabiliai - naudojamas
prisijungimui prie naminio serveriuko, kur ir falai didesni ir spausdintuvas
ir skaneris.