Tema: Re: req: uzsienio pazinciu portalai.
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-12-20 16:16:39
o tai pazinciu portalas nuo socialinio tinklapio skiriasi kazkuo? Yra
kazkoks puslapis kur tave siaip paplepet su atsitiktiniu zmogum
sujungia. Yra dar kazoks tipo pazinciu puslapis suaugusiems, labai toks
uzp..antis, daug kur jo reklamu buna, siaip issokineja langai ir pan,
kazkoks tai adult finderis
jei nori pabendraut tai tikrai geriau eik i feisbuka, prisijungsi ten i
koki pokeri pazaist, dar i kokius zaidimus ar i ka nors, ten galesi ir
pabendraut ir draugu susirast. Visi tie pazinciu portalai kaip one.lt
kazkaip man didel nesamone atrodo